dinsdag 10 november 2009

Turkse thee voor de pers

De week van de smaak werd officieel geopend in de Spil. Tal van activiteiten die in diverse centra zullen doorgaan werden in de Komedie gepresenteerd. Wij mochten de BIB van Staden vertegenwoordigen. Daar ik een lezing had voor de firma Bekaert heeft mijn zoon Elias schitterend mijn aanwezigheid vertegenwoordigd. Hierbij dan enkele foto's ook van de nieuwste aanwinst in mijn theeverzameling: een echte Turkse samowar met bijhorend thee, broodsuiker en waterpijpen.














Elias kan een stand prachtig en stijlvol aankleden.





























Als een volleerde theeschenker ... wie doet hem na?













Fier op mijn nieuwe theeaanwinst die op de valreep 1 uur voor aanvang werd geleverd. En met belangrijke theelievende personen even samen op de kiek: van rechts naar links: mijn zoon Elias, Gudrun Vanheule directrice CVO Kokelaerestraat Roeselare, Ann Maertens bibliothecaris van BIB te Staden en mezelf.












En dan vlug naar mijn lezing in Zwevegem waar de dames zich graag lieten besmetten met het gezonde theevirus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten